Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

23 septembrie 2009

Til Schweiger as... Val Kilmer in Inglourious Basterds

Poate e doar problema mea, însă în Inglourious Basterds n-am reuşit deloc să-l văd pe Til Schweiger ca Til Schweiger. L-am văzut tot timpul pe... Val Kilmer! Pe Val Kilmer din Spartan-ul lui Mamet. Nu numai asemănarea fizică e izbitoare, ci şi construcţia personajului Hugo Stiglitz (actor mexican in the real life cu 215 filme la activ) interpretat de Schweiger: e la fel de ciufut şi mutos ca Scott (Kilmer), când vorbeşte, vorbeşte în pilde şi maxime ca apostolii, iar modul în care se exprimă în luptă, oh baby, e spartan sută la sută.

Cum ziceam, poate e doar problema mea, poate mi se pare, maybe it's my imagination, dar priviţi şi voi imaginile de mai jos şi-apoi daţi cu bâta ca sergentul Donny Donowitz.


*************************************

19 comentarii:

L'emmerdeur spunea...

pentru mine Schweiger a fost surpriză cu atât mai mult cu cât l-am văzut numai în roluri de prostănac în comedioare nemţeşti (vezi Barfuss, Keinohrhasen şi parcă mai era unul în care pretindea că este handicapat motoriu - îmi scapă numele) :))

claude spunea...

Interesant. Eu nu m-am gindit la Val Kilmer, dar imi caut bita de baseball in debara si revin...

cinesseur spunea...

@Bogdan: hai că în "Iepurele fără urechi" a fost bun-bun...

@claude: ai găsit-o?

claude spunea...

@djerzinki
Lasind bita la o parte, ma gindesc ca mai firesc e sa-ti multumesc pentru gazduire si moderare. It was fun.Danke!

cinesseur spunea...

@claude: don't mention it! it was a pleasure for me :)

L'emmerdeur spunea...

hai că am ajuns şi eu finalement acasă. îl văzude, doar apă dulce şi credeam că doar atât poate duce. m-a surprins.

pantacruel spunea...

faci niste conexiuni care nici macar nu mi-au trecut prin minte.
eu recunosc ca am vazut-o pe maia noastra in unele scene jucate dragalasa (si prea frumoasa lor) diane :)
numa' ca una-i bruneta rau, iar alta blondina bine...

als spunea...

... dupa ce am citit comentariul incalificabil al celui de mai sus pe 'blogul cu filme', nu pot privi decit cu dispret orice comentariu al acestuia aici :(

sorry, dj, credeam k cei care comenteaza pe blogul tau sint k tine - adica au (pe linga o buna orientare cinefila) si bun-simt...

se pare, insa, k m-am inselat, pt k unii vad in bloguri o rampa pt a se razboi cu criticii, to get even sort of, pe principiul: 'noi putem sa va facem in toate felurile, da voi, mucles!'

jalnic & destul de tipic, i'm afraid

cinesseur spunea...

@pantacruel: și ăsta (conexiunile respective) e un trademark al acestui blog. danke!

@als: am văzut și eu cu întârziere acel dialog care a degenerat într-un fel pe care mă feresc să-l calific. regretabil!

pe de altă parte, te pot asigura (și cred că nu ai dubii în legătură cu asta) că aici nimeni nu va apuca să sară calul nici la adresa filmelor pe care le discutăm, nici la adresa celor care comentează.

L'emmerdeur spunea...

astăzi este ziua de naştere a lui Almodovar. să îi spunem şi noi un "La mulţi ani!" ad-hoc.

L'emmerdeur spunea...

acum tu de ce nu moderezi comentariile? tu crezi că eu am de gând să îi intru în joc şi să aruc cu roşii pe blog-ul tău? nici vorbă!

b. :)

cinesseur spunea...

bogdan, let's keep this issue low profile, ok? am publicat comentariul, dar aici spunem halt, ca să fim în ton cu postarea, că altfel suntem off topic cam de multişor. thank you!

luiza spunea...

refuz asemănarea cu val, un blondin insipid. după waltz, schweiger e neamţu meu preferat din fimu ăsta :) (şi în barfuss chiar mi-a plăcut. aştept ziua til schweiger la iiff ca să-i văd toată opera :D )

cinesseur spunea...

@luiza: am luat la cunoștință ;)

als spunea...

louise, just a tease: waltz nu e neamt, e austriac (BIG difference!) ;P

pantacruel spunea...

dar poate e waltz e habsburgic si, in cazul asta, are dreptate (si) domnisoara luiza ;P

als spunea...

how so?? ce-are habsburgul cu germania?!

luiza spunea...

leo, am zis neamţu as in the characters they play :)
şi acu îmi dau deama că-mi place de el (şi) din cauza bărbiei :D

als spunea...

eu crek qt l-a ales pe waltz-austriacul pt k si hitler era austriac ;P

(just kidding of course!)