Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

14 septembrie 2009

Mad Men: Quoting McLuhan

"You know how they say: the medium is the message."
(Joan Holloway/Christina Hendricks/Mad Men s. I - ep. Babylon)


...and what a message! Aş mai vrea să adaug o "cestiune": s-a umplut blogosfera de maddicts care, între noi fie vorba, până mai ieri nu prea ştiau care-i schema cu Mad Men. K la noi! Mă gândesc să aduc vorba mai des pe-aici despre Damages, In Treatment sau Ashes to Ashes. Și nu în ultimul rând de best tv series of all times: The Wire.

7 comentarii:

L'emmerdeur spunea...

săracul McLuhan, ar mânca frunze de arţar...

als spunea...

dc 'saracul mcl'?? cu siguranta nu e nici prima, nici ult oara k este citat intr-un film... iar fraza aia a lui a ajuns la fel de celebra k warholiana '15 minutes of fame', so there u have it ;)

cinesseur spunea...

@als: având în vedere că setting-ul e șaizecist, citarea lui McLuhan mi se pare de bun simț & gust. problema e cu ăia care-l mai citează la ora când vorbim noi una, alta. cât despre maxima warholiană există o variantă adusă la zi, dar o voi folosi pe blogu' ălalalt.

L'emmerdeur spunea...

als, eu nu făceam referire la serialul propus de dj.. reacţia mea era pur şi simplu la ce se întâmplă astăzi în comunicarea "cică" profi şi la uzitarea citatului în zilele noastre, fără a cunoaşte conţinutul.

luiza spunea...

sper că nu eram şi eu pe lista maddict-ilor pe care nu-i suferi, deşi "ştiu care-i schema cu mad men" numa de câteva luni încoace. da nu-nţeleg de ce-ar fi o problemă că din ce în ce mai multă lume se uită la un serial foarte bun. sau trebuie conservată elita? :D

cinesseur spunea...

ştiam că Mad Men ţi-a reţinut atenţia că doar am schimbat nişte opinii pe tema asta, nu ştiam că, între timp, ai devenit "maddict". oricum, asta nu schimbă datele problemei, altfel spus nu mă refeream la tine, tu eşti în elită (eu vorbeam de altă categorie, credeam că e clară schema).

luiza spunea...

:) ah, am scăpat. crecă pentru mine nu era clară schema din cauză că am văzut numai oameni mişto care să se uite la serialu ăsta. oricum, să ştii că acum sunt la zi şi mă tot abţin să nu postez în fiecare zi câte ceva despre ce-am mai descoperit apropo de serial.
asta e sursa mea preferată : http://madmenfootnotes.com/ (aflu azi că harper collins a cumpărat drepturile şi-o să facă o carte-album din blog)