Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

02 iunie 2010

CineQuiz (iunie)

N-am mai avut de un car de vreme un concurs aici, aşa că iată-l, nou-nouţ. Întrebarea e simplă: din ce film a fost extras screenshot-ul de mai sus? Se pot emite păreri, supoziţii sau certitudini, până joi dimineaţă, la 11.00. Răspunsurile corecte (dacă or fi, eu sper să!) se publică la final, când se anunţă şi câştigătorii premiului (un film din categoria "cele mai bune filme pe care nu le-aţi văzut"). Good look &... luck!

9 comentarii:

pantacruel spunea...

imi place atat de mult categoria de care zici, "cele mai bune filme pe care nu le-aţi văzut", incat am impresia ca eu am inventat-o :D

nu stiu raspunsul si pe ghicite nu-i genul meu(!) ;),
insa (stii bine ca) vreau neaparat un film dintre cele de care zici. fie si in afara concursului, fie si pe pile :P

octavchelaru@yahoo.com spunea...

Catch me if you can (r. Steven Spielberg)?

cinesseur spunea...

@pantacruel: trebuie sa negociem daca vrei sa ajungi co-proprietar la inventia asta :p

@octav: nu e "Catch Me If You Can" :)

algernon spunea...

sa fie cumva "Hable con Ella"??? glumeam! "Hable con Ella" e, mai precis secventa in care Benigno coase numele iubitei lui in coma, Alicia :) am I good or what?

octavchelaru spunea...

as mai incerca o data dar tot nu cred ca o nimeresc. it's a hard one! o fi din gomorra (r. matteo garrone)? speram sa castig quiz-ul sa intru in vorba cu tine, ca te citesc si te urmaresc de mai bine de 2 luni everyday. sa faci mai des si cu poze mai usoare :)

cinesseur spunea...

@octav: nici de data asta nu ai nimerit-o :) mie mi s-a parut chiar simpla, insa eu am vazut filmul cu pricina de vreo 20 de ori :p in fine, daca vrei sa ma intrebi una, alta sau sa imi ceri una, alta, exista o adresa in profil. please, use it! de obicei, raspund.

Anonim spunea...

varianta 1: "Pillow Book"
varianta 2: "The Scarlet Letter"
e voie cu doua variante? :)
felicitari pentru blog

Anonim spunea...

La Dentelliere?

cinesseur spunea...

@anon: nice tries, but... :( multumesc pentru aprecieri! incerc sa ma ridic peste media blogurilor de film din tara asta, imi place sa cred ca uneori reusesc :p

(raspunsul corect ii apartine lui algernon)

@algernon: good is not enough. u're awesome!