Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

19 iunie 2010

Downtime

Leaving Las Vegas kind of mood. Aseară, în supermarket, când a văzut banda plină de băutură, casiera s-a crucit. I-a trecut după ce am asigurat-o că totul e în ordine (ordinea liniștește oamenii). După ce i-am întins cardul, respira normal.

Îmi pare rău, dar nu pot scrie. Nu pot pentru că nu pot, însă mai e și un alt motiv: zilele trecute mi-a crăpat laptopul cu tot ce avea pe el. Texte, screenshots, drafturi etc. Nu am recuperat nimic. HDD-ul s-a dus dracului să se repauzeze în cimitirul HDD-urilor. Drept urmare, nu am nimic de care să mă agăț. Silencio. Ca în Mulholland Drive. Sper să treacă acest weekend cumva și sper ca eu să rămân pe linia de plutire.

(postul de față l-am introdus de pe telefonul cuiva suficient de amabil să mi-l împrumute câteva minute, îi mulțumesc).

See you around.

I'm not going to be around for a while. Sorry!