Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

06 februarie 2012

All kinds of everything

Incisiv, turat (&anturat), dar mai ales temeinic ancorat în sinergia imaginilor care fac mai mult de-o mie de cuvinte, my friend (&best) pal, Big Al., îmi trimite - pe mess - o serie de microrecenzii ultrapersonale care, tocmai datorită acuităţii şi consistenţei lor condensate, merită o vizibilitate mai amplă. Aşadar, pe ffwd, despre filme la zi. ...And justice for all. Cu (sau ca) Al Pacino!

eu zic ca esti de acord cu mine ca, anul asta, intre Brad Pitt si George Clooney alegerea e evidenta:
unul din ei chiar a furat ecranul si l-a bagat in cur si a plecat acasa cu el.
so... don't make me mention the obvious!
pe de alta parte... cat de penibil sa fii numit Spielberg si sa fii nominalizat pentru un film cum numai Lassie sau Benji mai erau pe vremuri...?
nici macar ca alea.
patetic rau War Horse!
such a fucking 2 hours of my life waste of time.
iar muzica aia i-a pus capac pe oala in clocot.
lame, lame movie; din alea mai vedeam duminica pe TVR, dar se numeau filme de televiziune si stiam de la inceput cum se vor termina.
ar trebui inca o categorie la Oscar: filme pentru scolari cu nevoi speciale, retarzi sau gagauti.
rar am simtit o frustrare mai mare...! unde esti tu Schindler, Doamne?
o sa mi se spuna iara ca nu am spirit ludic sau ceva?
poate nu am spirit ludicrous...
cat despre Tinker Tailor... nush ce sa zic, nu e un film pe care l-as revedea, n-a ramas nimic nedeslusit.
cea mai tare faza ramane aia cu «I feel seriously under-fucked».
sau poate aia din very ending: 2011 Karla Films Ltd., care sunt sigur ca ti-a scapat.
nimeni nu retine la inceput cand apare Karla Films, dar dupa ce in tot filmul dusmanul ascuns are numele Karla, creditul din final mi se pare cel putin revelator.
reclama subliminala.”