Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

22 decembrie 2012

Admin panel

Pentru a evita situaţia de anul trecut când am lălăit publicarea retrospectivei celor mai bune filme până hăt prin mai a.c., anunţ acum şi aici că de data asta nu voi mai rămâne repetent şi voi publica respectiva ierarhie (Crème de la crème, pe numele ei) în ultima zi a anului în curs, deci 31 decembrie. Nu m-am hotărât asupra numărului de poziţii, în schimb, e sigur că topul cu pricina va fi livrat într-un singur post spre deosebire de ultima ediţie când a avut două părţi (here & here). La fel de sigur e şi că va fi radical diferit de cel alcătuit la invitaţia (merci!) Film Reporter. Nu neapărat pentru că aş vrea eu să fiu mai cu moţ, ci pentru că acela a fost construit strict pe baza filmelor difuzate în cinematografele româneşti în cursul acestui an. O să vă anunţ când va fi postat acolo.

De asemenea, doresc să vă mai comunic şi faptul că pentru data de 24 decembrie (ajunul Crăciunului, right?!) am rezervat spaţiu unei surprize ce mi se coace. Ştiu de către cine, rămâne să văd şi în ce constă efectiv. E-fec-tiv!

În rest, să vină Django, zic!