Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

02 ianuarie 2014

Surprizăăăăăăă: „Cinesseur 2013: a year in review” just landed!



Aho, aho, copii şi fraţi, staţi puţin şi nu mânaţi, lângă mouse vă repliaţi şi cuvântul mi-ascultaţi: aceasta este surpriza ce mi se promisese zilele trecute. Am spus că imediat ce voi afla despre ce e vorba, o voi publica aici (pe Facebook a fost din partea casei). Zis şi făcut! Aşadar, ceea ce veţi vedea în acest clip reprezintă varianta comprimată în imagini animate a acestui blog, aşa cum a arătat el, la nivel de conţinut, în 2013. Dincolo de look-ul inspirat de/din Gravity, pentru mine are relevanţă, adică mi-a reîmprospătat memoria (uitasem, de pildă, că am scris despre Los amantes... de Medem), dar şi prestanţă. Plus că m-a făcut să zâmbesc de câteva ori, vâzând unele titluri mai puţin strălucite sau nimerite (ideea e că mai puteam lucra la ele; nu toate sunt foarte clare sau concludente). M-au amuzat şi cele două Easter eggs inserate în trecere (da, ştiu, a fost Crăciunul, dar şi de Crăciun se consumă ouă), însă m-aşteptam la aşa ceva. Într-un fel, pot vorbi de o recidivă, pentru că o astfel de retrospectivă animată am primit în dar şi anul trecut... Recunosc: gestul în sine e onorant!

Gata! Aţi văzut: n-a durut şi nici mult n-a ţinut... Zic merci autorului (îl găsiţi pe generic!), la mulţi tuturor, iar duhului meu îi voi spune ceva în particular.

See everyone around!