Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

06 august 2010

CineQuiz (august): festivitate de premiere

5 august, 7 câștigători. Ah, ce rezultat epustuflant (în sensul că neașteptat)! Cum de s-a întâmplat? Sau ce s-a întâmplat? Parcă ziceam că acum o să fie infinit mai greu! A și fost, însă am impresia că oamenii care ajung pe-aici sunt cel puțin la fel de inteligenți și avizați ca mine. 

Pe seama acestui fapt pun multitudinea de răspunsuri corecte în raport cu așteptările mele temperate (bine, au fost și niște hint-uri pe care deliberat le-am camuflat ca să se vadă, însă asta verifică teoria cu inteligența celor care au prins informația din zbor și - poate - l-au pus pe Google iar la treabă; firește, e o afirmație pe care mai bine o camuflam mai bine).

Here come the hotsteppers:

1. Filmul din care a fost preluată „ghicitoarea”: The Sheltering Sky (r. Bernardo Bertolucci/1990, după un roman de Paul Bowles). Informația din paranteză era opțională, eu am adăugat-o doar pentru acuratețe.

2. Câștigătorii (în ordinea răspunsurilor): Alta_, Claudia, Domnișoara T, Ad, Art Vandalay, capatullumii și nicolae. Am considerat corecte inclusiv răspunsurile aluzive, două la număr, tocmai din acest motiv. N-ar trebui să spun lucrul ăsta, însă stilul diafan în care a fandat capatullumii m-a sedus eminamente.

Se poate observa, așadar, că patru din laureații acestei runde au punctat și în iulie, ceea ce spune multe, inclusiv că, pentru a expedia premiile, ar mai fi nevoie doar de adresele de email a trei participanți (Alta_, capatullumii și nicolae). Prin urmare, îi rog pe cei menționați în paranteză să trimită un mesaj blank la adresa din profil pentru a mă ajuta să duc lucrurile la bun sfârșit.

Felicitări învingătorilor și mulțumiri tuturor. Stay on these roads! Nu mai e mult până în septembrie!

P.S.: Mr. P. este distins cu o mențiune specială din partea casei pentru tenacitate și umor. Conținutul mențiunii îl va destinde, cu siguranță!