Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

05 august 2010

CineQuiz (august)

Nu știu dacă aceste CineQuiz-uri au gust, cert e că, așa cum anunțam în iulie, ediția din august are un grad de dificultate sporit. Ceea ce înseamnă că Google, cel mai bun prieten al omului, cu sau fără câine, nu va mai fi de nici un ajutor. În parte, asta înseamnă şi că nu mai am high hopes, de unde rezultă că răspunsurile corecte vor fi puține. Mda, nu-i prea în regulă să emit supoziții ante portas, numai că voi știți legea pământului virtual pe care călcați acum (de pământ zic, nu de lege): truth be told! Dacă nu o ştiaţi, tocmai ce-aţi aflat-o!

În esență: se cere identificarea filmului din care am detașat imaginea atașată și comunicarea răspunsului (sau a variantelor de răspuns, pentru că se admit trei încercări de persoană) via nuanţe. Cele corecte vor fi reținute până în momentul închiderii CineQuiz-ului (vineri, 6 august, ora 17.00), celelalte vor trece. Premiul va fi, ca de obicei, un film... neașteptat. De bun! Good look... and good luck!

21 de comentarii:

pantacruel spunea...

eu zic ca fotograma este dintr-un film bun, deci european, sunt pe aproape, nu-i asa? :P

cinesseur spunea...

filmul e clar ca-i bun, e produs de Recorded Picture Company din GBR, deci e european. in schimb, actorii din rolurile principale si autorul romanului din care a fost extras filmul sunt americani :P

in concluzie, ai fost pe-aproape!

pantacruel spunea...

acum mi-e mult mai usor sa ghicesc. in plus, simt ca, la mijloc, e vorba si de niste fonduri evreiesti :P

cinesseur spunea...

in cazul asta, astept raspunsul corect, mai ales ca pana la ora asta e ca si cum nu ar fi participat nimeni :)))

algernon spunea...

yes, of course, just fuckin' great, mate :) nu e printre cele mai bune filme facute de el, dar chiar si asa, tras usurel de par si scalciat cum e, da clasa unor baieti cam narcisisti si plini de... idei ce suna "decat" din coada (nu dau nume, dar sunt in asentimentul tau cu "Inception").

nu particip la concurs fiindca o sa spuna unii ca avem vreo intelegere, dar iti zic pe email si tu spui aici doar atat: da sau nu! deal, mate?

cinesseur spunea...

@algernon: ok, mate, the answer is fuckin' yes. si ma enerveaza al dracului ca ai nimerit-o si p-asta. incep sa cred nu doar ca ai vazut mai multe filme ca mine, ci (aproape) toate filmele bune facute pe planeta. are u for real??? I know u are, just kidding, mate!

Alta_ spunea...

Raspunsul corect pare a fi:
"The Sheltering Sky".

Eu n-am vazut filmul (inca). Tot ce-am facut a fost sa pun cap la cap nuantele din fotografie (africa) cu "nuantele" cinequiz-ului. Daca nu erau, n-aveam raspuns; eram pe-o pista falsa din start, crezand ca domnul din poza ar fi Ethan Hawke.

Anonim spunea...

imaginea postata m-a impresionat si pe mine cand am vazut filmul...si Bertolucci e unul din preferatii mei...iar raspunsul este ,,The Sheltering Sky" says Claudia

domnisoaraT spunea...

The Sheltering Sky

cinesseur spunea...

@algernon again: keep that in mind, mate - you're not alone any more :)))

adina spunea...

sa fie oare paul bowles autorul american in cauza? :)

algernon spunea...

nici nu ma asteptam la altceva, mate, la cate indicii ai dat :) in locul tau, i-as fi lasat sa-si sparga capetele :)))

cred ca ti-am mai spus: esti unul din cei mai generosi oameni pe care i-am intalnit vreodata (vorba vine intalnit, dar na, ai prins ideea). mi-ar placea sa ne imbatam o data/odata vorbind despre filme si despre femei. sau despre filme ca despre femei :p pe de alta parte stiu regula casei: nu te intalnesti in offline cu oameni din online :)

art vandalay spunea...

"The Sheltering Sky"-Bertolucci

Kilroy spunea...

Seven Years in Tibet?

cinesseur spunea...

@Kilroy: nice try, but try harder :) magic number is 3!

capatullumii spunea...

de cate ori o sa mai privim rasaritul lunii pline? ;)

cinesseur spunea...

@algernon: sorry, mate! am tratat ne-preferential ultimul tau comentariu. data viitoare il voi trata referential.

in other words, thank u very much and... no comment :)))) at least not here, mate ;)

cinesseur spunea...

@capatullumii (al carei/carui comentariu sta la coada): "cel mult de douazeci de ori."

Unknown spunea...

The Sheltering Sky

Gyerko Szabolcs- Laszlo spunea...

Chiar habar n-am, dar mi-a placut foarte foarte mult melodia de pe fundal. Ce este ?

cinesseur spunea...

@Gyerko Szabolcs-Laszlo: Perfidia - Xavier Cougat din coloana sonora a filmului "2046" (dir. Wong Kar Wai)