Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

23 aprilie 2013

Cvasimilitudini (LVI): ediţie (foarte) specială (courtesy of MC)

Îmi scrie un globe-trotter aflat momentan prin China:

„Uite ca spre finalul calatoriei mele in China am mai trait un flashback cinefil & e tot unul dintre preferatii tai. Sunt intr-un hostel pe malul lacului Lugu in jurul caruia traieste o comunitate, Mosuo, zice-se ultima (e mai precaut sa spun printre ultimele, indiferent ce zice ghidul turistic) comunitate matriarhala din lume. (...) Am comandat un double espresso & e prima data de cand comand eu un double espresso cand imi vine «in two separate cups». Moment in care Jarmusch s-a trezit brusc din somn cu sughituri. :))”

Mi-a trimis şi o fotografie edificatoare. Iat-o:


Aşa stând lucrurile şi ceştile, nu-mi rămâne decât să public mai jos imaginea-pandant din film (una dintre ele):

Screenshot from The Limits of Control (dir. Jim Jarmusch/2009)