Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

03 septembrie 2010

CineQuiz (septembrie): anunţuri de atribuire a premiilor

I am here.
You are here.
We are here... to keep this blog in motion.

More than that, I have some announcements to make. September CineQuiz related, of course!

Language switch (shift+alt):


1. Răspunsuri corecte: Una giornata particolare (dir. Ettore Scola/1977) şi 49th Parallel aka Invaders (dir. Michael Powell/1949).

2. Cei mai mulţi câştigători so far: 12. Toţi au indicat răspunsul corect referindu-se la primul screenshot. Al doilea a fost o veritabilă nucă tare (şi când mă gândesc că iniţial doar acela era programat!). Iată-i, în ordine inversă: art vandalay, hulot, Stoenescu Adrian, ana, himerya, Claudia, Alta_, Thursday's Child, o picătură, domnisoaraT şi kilroy (acolo unde a fost cazul, am pus link spre bloguri).

3. Faţă de ultimul CineQuiz şi de ediţiile anterioare, în general, am înregistrat câteva absenţe notabile, dar şi new entry-uri (şase, adică jumătate!) la fel de notabile: hulot, Stoenescu Adrian, ana, Thursday's Child & kilroy. Pe toţi aceştia îi rog să-mi trimită un email la adresa din profil pentru a putea să le expediez premiul.

În rest, s-auzim de bine (sau unii de alţii!). Felicitări învingătorilor, mulţumiri tuturor. See you around!