Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

02 septembrie 2010

CineQuiz (septembrie)

I.

II.

Mai repede decât vă aşteptaţi şi uşor diferit faţă de ediţiile precedente, în sensul că, de data asta, se dau două screenshot-uri ceea ce înseamnă, după mintea mea, şanse sporite de reuşită. Altfel spus, dacă nu recunoaşteţi - să zicem - primul cadru, aveţi şi varianta b. E suficient un răspuns corect (numele filmului, regizorul şi anul apariţiei) pentru a intra în posesia unui premiu din categoria "cel mai bun film de care n-aţi auzit până acum". Sau ceva de genul! Fireşte, cine punctează la dublu, primeşte porţie dublă ca eroii homerici.

Deadline: vineri, 3 septembrie, 3 PM.

Ca de obicei, vor trece înainte de anunțarea câștigătorilor doar variantele de răspuns care nu întrunesc condiţiile de... conformitate :) Good look... and good luck!

P.S.: În mod sigur ochilor ageri nu le va scăpa elementul comun al celor două „capturi”. Să zicem că ăsta ar fi un hint!

14 comentarii:

Kilroy spunea...

Una giornata particolare, Ettore Scola, 1977

domnisoaraT spunea...

Una giornata particolare, 1977, Ettore Scola

o picătură spunea...

una giornata particolare, Ettore Scola, 1977
îmi pare rău c-am văzut cam târziu și sigur au răspuns alții înaintea mea :)

Anonim spunea...

ok... desi al doilea cadru ma cam deruteaza, as zice ca e Una Giornata Particolare, Ettore Scola, 1977. not quite sure about it tho...

Alta_ spunea...

Hai c-am venit si eu pentru jumatate de premiu:
"Una giornata particolare" - 1977 - Ettore Scola

algernon spunea...

Cum stai cu raspunsurile, mister? Ma gandesc ca ar trebui sa fie mare inghesuiala in jurul primului screenshot... ;)

cinesseur spunea...

stau bine. de fapt, nu eu, ci ei. insa asta nu mai e noutate. ti-am zis, doar, ca am cititori avizati si superavizati :))

Anonim spunea...

Una giornata particolare ( 1977) , regizor Ettore Scola(primul screenshot ) ,says Claudia.
P.S.-Il ador pe Ms.Mastroiani ...;)

himerya spunea...

Una giornata particolare - Ettore Scola (1977).
Al doilea screenshot habar n-am de unde e, desi simt ca e un detaliu care zace undeva pe scoarta (cerebrala, of course)..

ana spunea...

una giornata particolare 1977 ettore scola

Stoenescu Adrian spunea...

primul: una giornata particolare 1977
regia: Ettore Scola

hulot spunea...

mda, era o zi speciala! loren n-a fost niciodata mai urat(it)a ca atunci. great movie, though ...

Stoenescu Adrian spunea...

al doilea: risc un "The Good German" 2006 al lui soderbergh

art vandalay spunea...

"Una giornata particolare"