Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

25 februarie 2013

[Update] Prono-stick: Unchiul Oscar şi Tanti Mov (ediţia 2013)

Chiar dacă îmi era destul de limpede că „Argo să te spargo”, un film bănăluţ despre o situaţie excepţională (sechestrarea unor diplomaţi americani în timpul revoluţiei din Iran, din 1980, şi extragerea lor de-acolo, via mână lungă a CIA, deghizaţi în cineaşti), va primi Oscarul pentru Best Motion Picture of the Year, tot pot spune că evenimentul mi-a stricat planurile de „primă pagină”. Mai precis, sperând eu magic la o răsucire de situaţie, pregătisem o fotografie şi un titlu pentru cazul în care Lincoln ar fi ieşit marele câştigător la proaspăt repauzata ediţie a Oscarurilor. N-a fost să fie, dar fotografia tot o public! Pour la beauté du geste...

credit foto: http://images.google.com/hosted/life

În materie de prono-stick-uri, am înregistrat un scor mai bun ca în alţi ani (7-5), dar se impun două precizări: 1. am dat chix în special la secţiunile tehnice şi 2. găsesc abominabilă desemnarea lui Ang Lee ca Best Director pentru Life of Pi. Dacă vreţi neapărat să-mi verificaţi isprava, postul anterior vă aşteaptă (am marcat rateurile ca atare) deşi cred că mult mai interesantă e lista completă a câştigătorilor (după chipul, mintea şi asemănarea votanţilor). The whole shebang, cum ar veni.

Şi în timp ce eu prestam live sleeping, cel mai sever, dogmatic şi astuţios eagle eye cherry al blogului (în sensul că vânează la sânge fieştece virguliţă sau accent scăpate aiurea sau scăpate de tot, cerându-mi apoi note explicative), l-am numit aici pe V (V for Vendetta), cel mai amic cinefil dintre prieteni şi cel mai prieten dintre amicii cinefili, se ocupa cu live messaging-ul (pe mess). Din motivul obiectiv expus mai sus, n-am putut să-i ţin hangul, însă postez monologul lui ca atare fiindcă e mai bun decât şase gale Oscar făcute grămadă.

„Ca-vit Lecter
Ang Lee pentru un fan Wong Kar Wai ca tine must be such a pain in the ass
oricum, la Oscăruiala din noaptea asta eu am avut alte dileme
cum ar fi: de ce a venit schioapa pe scena si reeking of sexual discharge Kristen Stewart
sau care ar fi fost sansele sa se dea doua Oscaruri pentru cacat de sound editing catre 3 persoane blonde cu parul lung, dintre care 2 erau barbati
parca erau clone tustrei... brrr!
dar faptul ca Jennifer Lawrence a matrasit-o pe a ta Chastain
e un fel de victorie a filmelor pe care eu le vad
asupra filmelor despre care tu scrii [Spot on, boy!]
daca tii minte, era singurul meu pariu despre Oscaruri, lasat tie pe mess 
o actrita care reuseste sa se bucure intr-o emisiune TV
ca l-au prins si ucis pe Obama
in locul lui Osama :)))
merita sa o faca praf pe cea care l-a urmarit pe cel din urma
sincer, ca persoana e... non grata, dar in Silver piece of shit m-a convins
poate pana la vara vezi si tu filmul ala... [L-am văzut, chico, l-am văzut, dar nu scriu despre tot ce văd din varii motive] 
hai ca acuma anunta cel mai bun film: ARGO fuck each other, alegerea mea fuse si ghiceala ta! 
merita sa-i vezi pe scena oscarizati simultan pe cei doi barbosi sexosi, Affleck si Clooney,

P.S.: nu pot sa nu ma amuz de Life of Piss vazuta acuma prin perspectiva ta... :D 

Caveat emptor!”